Despre mine

Fotografia mea
satul Danceni, r. Ialoveni, Moldova

miercuri, 28 februarie 2024

Dragostea nu are vârstă...

 La 23 februarie 2024, în ajun de Dragobete, în incinta Casei de Cultură Dănceni s-a organizat un eveniment de suflet pentru persoanele cu experiență de viață și o vârstă nobilă cu genericul "Dragostea nu are vârstă". În urma acestui eveniment, Alexandra Molocova - participantă în cadrul acestui eveniment a venit cu emoţii şi o impresie exprimată în versuri.

Dragostea nu are vârstă, de Alexandra Molocova.

La o zi aşa frumoasă

Mulţi ne-am adunat

Să ştiţi! a fost interesantă,

Poezii am recitat.

 

Cântece din a noastră ţară

Am cântat cu drag

Şi de dragoste frumoasă

Noi, niciunul n-am uitat.

 

Dragostea e-aşa un lucru

Ce ne-a adunat în cerc,

Să dansăm noi împreună

De tinereţe să nu uităm.

 

Uite aici e viaţa mea,

Printre-ai mei colegi

Vrem să-mbătrânim frumos

Ca şi orice om.

 

Vorbe, râsete în voce

Am avut aici...

Ştiţi ce eu am înţeles?

Că mai vreau eu să trăiesc!



 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dragostea nu are vârstă...

 La  23 februarie 2024, în ajun de Dragobete, în incinta Casei de Cultură Dănceni s-a organizat un eveniment de suflet pentru persoanele cu ...