Despre mine

Fotografia mea
satul Danceni, r. Ialoveni, Moldova

sâmbătă, 7 octombrie 2017

Tehnici de comunicare prin media

Împreună cu echipa "Informat înseamnă protejat" în cadrul Educaţiei mediatice la bibliotecă, nu am putut rata ocazia şi am mers direct pe "şantierul" de construcţii a unei porţiuni de drum în s.Dănceni.
Preventiv tinerele jurnaliste şi-au schiţat întrebările, care mai apoi le-au adresat celor care au fost de acord să coopereze cu "presa locală". Am întîmpinat şi careva blocaje, din motiv că inginerul de şantier nu a dorit să răspundă la întrebări, (probabil a luat prea în serios iniţiativa fetelor şi s-a speriat), dar ne-am bucurat foarte mult de cooperarea celorlalţi prezenţi la faţa locului. Mai ales că fetele au aflat foarte multe detalii de la consilierul local Alexandru Andronovici. După ce au cules tot materialul (pe dictofon, ca nişte reporteri adevăraţi) ne-am întors la bibliotecă şi am început să facem un articol. Sigur le-am dat nişte ponturi de redactare a textului, care le-am însuşit la sesiunile de Educaţie Mediatică cu Nicoleta Fotiade.
 Articolul îl puteţi citi pe link-ul de mai jos:
https://bibliodanceni.blogspot.md/2017/10/schimbare-in-bine-prin-renovarea.html











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dragostea nu are vârstă...

 La  23 februarie 2024, în ajun de Dragobete, în incinta Casei de Cultură Dănceni s-a organizat un eveniment de suflet pentru persoanele cu ...