Despre mine

Fotografia mea
satul Danceni, r. Ialoveni, Moldova

luni, 29 ianuarie 2018

Educația mediatica pe înțelesul copiilor

 Dezvoltarea gândirii critice la copii, începând cu o vârstă destul de fragedă, este foarte importantă, fapt care l-am învățat în Riga, la Biblioteca Națională a Letoniei. Avantajul principal este ca astfel copii își dezvoltă abilitățile de comunicare, pot evalua o situație din două perspective, dacă e vorba de o poveste, binele și răul, învață să formuleze întrebări, analizează etc. O încercare în acest sens, l-am avut la una din sesiunile noastre în cadrul Serviciului Modern "Educația Mediatică pentru părinți și copii" desfășurat la bibliotecă, unde împreună cu un grup de copii cu vârsta cuprinsă până la 8 ani am învățat să citim imaginile, am comunicat non-verbal, efectuat jocuri cu stimularea imaginației și creativității la copii. Ca partener în cadrul acestei activități, am avut-o pe dna bibliotecară a Gimnaziului "Alexandrina Rusu" Cordonean Anastasia, care ulterior, a preluat această practică în cadrul activităților la nivel de școală. Amintim că activitățile de Educație Mediatică se desfășoară în tandem cu Ungerașul Media, care este disponibil pentru toți utilizatorii, zilnic, începînd cu ora 9:00 pînă la 17:00. Vă așteptăm cu mare drag!!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dragostea nu are vârstă...

 La  23 februarie 2024, în ajun de Dragobete, în incinta Casei de Cultură Dănceni s-a organizat un eveniment de suflet pentru persoanele cu ...